Nu är det 2009!

Ja, om någon nu har missat att vi har sagt hejdå till 2008 och hej till 2009, har ni förhoppningsvis uppfattat det nu? Nyår ble bättre än vad jag hade hoppats på. Flickorna var här och vi såg på film och hade bara mys. The Devils Chair, var knäpp kan jag ju säga till er som fundrerar på att se den, Riktigt knäpp!

Tosdagen var kort, eftersom jag vaknade sent och nästan med en gång fick jag byta om och åka till stallet för att sedan dra till Frida där Erika oxå var. Vi såg på oth hela natten och hade jävligt chill! Frida när du har laddat ner nästa avsnitten då kommer jag direkt! ;) Haha.

Idag, ringde mamma vid två och väckte oss och efter det åkte vi hem och jag åt frukost och sedan stack vi till stallet. Det gick inte så bra att rida idag, med det kan inte gå bra alla dagar.När vi kom hem satte vi på Arn. Och den var, hmm, en bra svensk film. Och då jag inte gillar svenska filmer får denna ett högtv betyg! Sedan såg jag slutet på Sagan om Ringen- Kånungens återkomst, yammy! Jag älskar dom tre filmerna men jag tycker att denna är bäst!

Men nu ska jag snart sova, måste vända tillbaka dygnet om jag någonsin ska kunna dra mig iväg till skolan :

Puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: ikaa^

oth är kärlek! ily :* <333

2009-01-04 @ 00:41:35
URL: http://thousandmilestogo.blogg.se/
Postat av: Frida

jag läste hela :D jag säget till när nästa avsnitt kommer .. syper mys <3333

2009-01-04 @ 20:27:53
URL: http://friiduuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0