Just so you know

Jag bloggade inte igår, jag hade hela dan på mig men jag gjorde det inte iaf, dumma mig.
Igår var det nationella som gällde, i matte! Gick nog rätt åt helvete tror jag, allt känndes bara så jobbigt och jag orkade inte med det, men jag hoppas på ett G iaf..
Efter matten så åkte jag hem, mådde piss och när jag kom till min metor och berättade att jag ville hem så frågade han vad det var med mig,och jag svarade Jag har ont i huvudet och är förkyld. och gissa vad han säger då ?! Jag är oxå förkyld, men jag är här iaf Hahahha xDDDDD jälva gubbe x) Väl hemma så somnade jag och sov typ hela dagen. Idag bestämde mamma att hur jag en kände mig så skulle jag vara hemma, så jag sov till halv elva, gick upp åt frukost och somnade igen. Internet har heller inte fungerat idag och jag orkade inte masa mig ut till brorsan där han har alla fimer så jag har suttit och tittat på alla som dära shopping programmen på tv, om och om och om och om igen så nu vill jag inte ser mer på dom! Ha bra program även på dagarna Kanal 5! säger jag bara! :)
På kvällen drog jag, Za och mammsen till klubben där det var pay and jump. Hoppade 70 & 90/100. Först så skulle ju han så klart stanna och titta lite, men sedan när jag fick upp en jävla fast så hoppade den lilla fulingen ^^

Fick även skickat in skolarbetet idag, 1 minut försent!!! Datorn laggade så jag hann inte, men jag hoppas svenskaläraren har lite överseénde?

Imorgon ska vi filma klart våran svenska film, sedan stallet och rida dressyr och sedan till becka för att chilla där, om jag nur får ._.

Nu ska jag sova, men först lite musik (som jag hoppas går att visa på bloggen så att det inte blir som igår :@ ) Hey Monday - How You Love Me Now

 Jesse McCartney - Just So You Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0