tjugoandra april tvåtusennio

Jag tror att jag behövde det inlägget igår för denna dagen har varit mycket bättre! Dagen har känns som dagarna var förut.
Dagen började med dubbeltimma syslöjd, chill! Broderar och sitter i kärringrummet och lyssnar på skvaller så ska alla dagar börja ;)
Sedan en timma SO, där tre grupper redovisade, Italiengruppen bjöd även på köpt pizza som var gottgott!
På lunchen var det äcklig mat! Men jag åt lite mos och kastade lite smör så det blir en bra lunch iaf
Sedan var det matte, Nationella imorgon så vi diskuterade olika saker som vi tyckte var svåra.
Idrott med brännboll med frispy, elr hur det nu stavas, det var chill och D vann över E så som det brukar vara! :P
Sedan var det NO och våran lärare tyckte att vi kunde gå ner över och köpa glass, så det gjorde vi, elr vissa, jag köpte Kaffe :L haha, sån är jag!
Sedan slutade skolan och jag gick ner med Becka och köpte M&M och energidricka <3 beroende av dom, hihi

Nu ska jag snart till stallet och rida ut, har inte gjort det på flera veckor då mamma brukar passa på att göra det när jag inte är där, sedan blir det lite matteplugg och sedan Greys Anatomy!

Nu ropar mamma att maten är klar!
Men först, lite James Morrison

 

puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0