Nyår, och jag är Askungen

Hej på er! Natten spenderades ju som sagt var hos Maffia Bossen, och där var det chill och mys :)

Dagen har varit mycket kort så det jag har hunnit med är lix det och stallet. Men imorgon är det nyårsafton och jag är inburad hemma, kul. När jag frågade om jag fick åka till en kompis, med mamma hemma svarade fint mina päron med varför det? och där var mina nyårs planer borta. Å jag blir så jävla sur på mina föräldrar, inget får jag göra om inte föräldrarna är hemma. INGET Och så frågar dom vrf jag vill flytta till Plönninge när jag börjar gymnasiet, ja gissa? Få lite frihet? Få vara med mina kompisar? Kunna blogga utan att bli livrädd att dom ska komma på mig?  Gaaahh! Blir så störd på dem! Jaja, men jag får väl fira nyår som en helt vanlig 8 åring bara att jag är lite äldre. Nu ska jag slappa lite, ksk sätta på en film elr något

Vad ska ni hitta på på Nyår ? :)

Puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0