Gott Nytt Jävla År!

Ja folket. ca 24 timmar är det 2009, lite små läskigt faktisgt, men sån är världen. Jag har haft värsta rycket en liten stund här. rensat datorn på galmmla noveller som aldrig blir klara och gamla bilder, även min Bdb rensades på allt gammalt. Jag vill att det ska hända något 2009 inte att det ska bli ett tråk år som det annars kan bli. 2008 var skit bra (Y) Man fick kompisar på våren och det känns som man har känt dom hela livet, man fick en häst som var helt galen men ändå klart bäst, men oxå många blev sjuka. Cancer hit och cancer dit, ålderdom hit stroke dit. Mormor och dom börjar ju bli gamla, tänk om 2009 blir det året mina nära går bort? Fast så ska man inte tänka, man ska tänka frammåt, hela tiden, men det orkar jag inte med.

Var min rensning på datorn ett sätt att radera alla mina misstag som jag har gjort under -08 eller var det en start som en annan människa under -09? Eller var det bara så att jag söker efter något som jag inte kan få? Tankarna går dit igen, till honom, den jävla killen som har förstört en rolig vänskap som fick mig att tappa lusten till saker.

Men nu´ska jag träna lite, måste gå ner massa kilon detta året. Måste

Puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: Frida

gott nytt år :D <33333333

2008-12-31 @ 16:41:12
URL: http://friiduuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0